Konečně po dlouhé době

16.02.2009 20:24

No, máme polovinu února a já jsem sem po velmi dlouhé odmlce (přesněji po měsíci a půl) konečně něco přídávám. Je to nová povídka s názvem Kamarád. Někteří už jistě ví (že Míšo) o jakou povídku se jedná a mohu vás ujistit, že není úplně stejná jak ta, co jsem napsal, ehmm do slohovky. Povídku najdete v Samostatných povídkách.

Dále jsem přídal ke stažení novou verzu DEMO kmapaňe Posla Smrti ke hře Fish Fillets 2. Takže pokud vás kampaň bavila, tak si ji stáhněte, abyste věděli, jak příběh pokročil.

Dále jsem ukončil ankteu: Jak hodnotíte letošní svátky.

Výsledky ankety jsou:

  • 33% - Byly skvělé
  •  0% - Byly dobré
  • 67% - Tak napůl 
  • 0% - Nic Moc
  • 0% - Byly otřesné. 

Tímto zahajuji novou anketu, ve které již můžete hlasovat.

No, a na konec bych chtěl říci, že se tentokrát budu snažit víc, a že sem budu pravidelně něco dávat. pokud nebudu, začněte si v komentářích na této úvodní stránce stěžovat (čímž mě samozřejmě donutíte něco napsat). 

No tak to je všechno co jsem chtěl říci, takže do další aktualizace se mějte a hlavně si přečtěte novou povídku a pěkně prosím ji OZNÁMKUJTE v anketě nalevo od povídky. Děkuji :-)