Úprava webu + pár novinek

17.07.2012 10:02

    Po dlouhé době se na těchto stránkách zase něco děje. Nebudu zdržovat a hned vyklopím všechny úpravy a změny, které na webu nastaly.

    Nejdřív začnu povídkami. Bohužel, žádná nová povídka dosud nebyla zveřejněna, ale pracuji na ni a v srpnu by již měla být. Místo toho jsem prvních 8 povídek znovu pročetl, opravil chyby a trochu upravil - nic zásadního, znova je číst určitě nemusíte :-) Navíc jsem k nim přidal odkaz ke stažení do čtečky knih ve formátu Mobi Epub. Ten druhý formát nemám vyzkoušený, tak nevím, jestli dobře funguje. Mobi je však v pořádku. A jen pro ujasnění, jedná se o tyto púovídky: Povídka, Kamarád, Dvě přání, Atentát, Iruka, Katka Hodinář. Plánuji takto projít a o/upravit všechny zbývající povídky, tak uvidím, za jak dloho se mi to podaří.

    Další novinkou je nová rubrika. Jelikož mám sérii tahových strategii Heores of Might ans Magic velice rád a jelikož jsem i takový tvůrčí typ, vytvářím do posledního vydaného dílu Might and Magic: Heroes VI své vlastní mapy. Pokud byste je chtěli vyzkoušet, podívejte se do rubriky se stejným názvem a stáhněte si je.

    Poslední novinkou je nová písnička v přehrávači. Tentokrát to je skladba Marco Polo od kanadské zpěvačky Loreeny McKennitt.

    To je pro dnešek vše. Doufám, že jste mě ještě neodepsali, když se tu téměř nic neděje, a že věříte, stejně jako já, že se to tu zase rozjede.

    Tonda