Šťastný Nový rok a nová povídka - Probuzení

01.01.2012 10:59

Nejdříve se chci omluvit za to, že jsem (opět) nesplnil to, co jsem nasliboval, a to, že ještě do konce roku zvěřejním novou povídku. Musím však říci, že to není moji vinou, jelikož limit přenesených dat na těchto stránkách překročil hranici asi o dva týdny dříve, než jsem očekával :-D Takže, od teď spíš čekejte úpravy na webu (jak nové povídky, tak i jiné změny) vždy začátkem měsíce - hlavně ten první týden.

A teď k tomu hlavnímu. Přeji Vám hlavně Šťastný Nový rok a spustu dobrých věcí, atd. atd. - však to samé slyšíte téměř od každého, takže Vám přeji úplně to samé.

Abych shrnul mou aktivitu na tomto webu za rok 2011 musím přiznat, že jsem to v miulých měsících pěkně sral. Když se to tak vezme, napsal jsem jen tři pořádné povídky.

Tou první je Difgalhar - příběh o muži, kterého pronásleduje cosi nepřátelského a ďábelského. Něco, co přináší jen smrt a utrpení. - Myslím, že tuto povídku mohu zařadit mezi mých TOP 5 nejlepších povídek.

Tou druhou je Deník, která nedostala zrovna moc kladné přijetí, ale nelze popřít, že je dobře napsaná a něco v sobě má.

No a tou poslední je Probuzení, kterou vám bohužel přináším až dnes. Dopsána je sice již od září, ale hledal jsem nějakou soutěž, do které bych ji mohl dát. Žádnou jsem nenašel, tak vám ji dávám sem. Přečíst si ji můžete v Samostatných povídkách.

Co se týká ještě mých dvou - vlastně třech, ale o té poslední teď mluvit nebudu - povídkách, tedy Vyhynutí a Strach - tak přiznejte, jsou to sračky.

No a ta poslední povídka - Znamení, kterou jsem dopsal před Vánocemi, je sice hotová, ale ještě chvíli si dám čas na to, abych ji upravil. Jistě si ji budete moci přečíst již začátkem dalšího měsíce - tedy v únoru.

Co se týká plánů na rok 2012: Nic slibovat nebudu, jen se zvazuji, že se budu snažit, což musím ještě jednou zdůraznit: BUDU SE SNAŽIT, abych zveřejnil jednou měsíčně jednu povídku. No uvidíme, jak to budu spolu s přípravou na maturitu stíhat.

Poslední změna, která na webu proběhla je změna písničky v přehrávači. Nyní si můžete poslechnout skladbu Princess od the Plains  od Joshui McClaina.

Tak, to bude pro dnešek vše. Rozhodně si přečtěte moji novou povídku - není moc dlouhá, takže vám nezabere moc času a ještě jednou Šťastný Nový rok.

Tonda