Půjde s Jimmym

05.04.2009 18:59

"Půjdu s Jimmym Diano. Je mi to líto," řekl Garry a obrátil se na ni.

Ta na něj nevěřícně zírala, jako by nemohla uvěřit, co právě řekl. "Ty prevíte!" vykřikla po chvíli.

"Jak si nám tohle mohl udělat! Táhni odtud už tě nikdy nechci vidět. Snad si to tam s ním pěkně užiješ!"

"Diano já ..."

"Mlč už! Běž pryč než se stane něco zlého."

Garrypovzdychl a pohlédl na Jimmyho.

"Musíme jít." řekl jen a spolu s ním nasedl do auta, ketrým sem Jimmy přijel. Ten nastartoval auto a zamířil do centra.

"Ta na mě teď musí být pořádně naštvaná."

"To tedy jo." přikývl Tommy. "Tak máme na výběr dvě možnosti kde se máme hlásit. Buď pojedeme na náměstí nebo ke kostelu."

"A jaký je v tom rozdíl?"

"No," začal Tommy. "Většina nepřátelských sil pravděpodobně zaútočí na na náměstí. Jenže ke kostelu zamířily dvě jejich menší lodě. Takže přepokládáme, že o bude hustý tam i tam."

"Já nevím, kam bys jel ty?"

"Já? Já bych jel na náměstí, protože tam bude větší prča." S těmi slovy se zasmál.

"Ha,, ha, ha. Moc vtipný. Spíš lístek rovnu do pekel."

"No, takže kam?"

Garry se zamyslel a pak odpověděl:

 

"Na náměstí."

"Ke kostelu."