Plány do budoucna...

02.06.2012 16:43

Sliby, chyby, zase jsem to posral! :D Myslím, že komentář k mé několika měsíční neaktivitě je zbytečný, takže bych to viděl jen na to, že vám sdělím, co mám s tímto webem v plánu udělat...

První věc, kterou přes prázdniny hodlám udělat, je, že projdu všechny své zveřejněné povídky a opravím je - hlavně se je pokusím zbavit všech gramatických chyb a pokud možno, pár stylistyckých nedostatků - ale to se ještě uvidí. Hlavním bodem jsou gramatické chyby.

Druhá věc - napadlo mě, že bych své povídky mohl zveřejňovat i ve formátu pro čtečky - možná zbytečné, ale pro ty, kteří čtečku (nebo tablet) vlastní a neradi čtou na počítači se to šikne (chodí sem vůbec někdo takový? :D) - no ten převod mě nezabije (a moc času to nezabere), takže nevidím důvod, proč to nezkusit

Třetí věc - možná se mi nepovedlo každý měsíc zveřejňovat novou povídku, ale pokud to bude možné, budu se snažit, aby se jejich počet ročně zvýšil - jsem zvědavý jak to nakonec dopadne

A poslední- ještě mě popadla myšlenka, že bych ke svým povídkám napsal něco jako "autorský komentář", kde bych třeba zmínil, co mě donutilo tuto povídku napsat, kde jsem sebral inspiraci, proč jsem v povídce něco napsal zrovan tak a tak... doufám, že chápete, co tím chci říct :) - no, na tuto věc by mě zajímal váš názor, tak napište do diskuze, jestli se vám nápad líbí nebo ne....

A jistě jste si všimli nového obrázku webu - ano je to jediná změna za poslední tři měsíce, takže si ji užijte :D

Hm... co napsat dál? Asi to bude vše, takže všichni, co sem ještě občas zajdete, držte palce, aby se to tu zase rozjelo. A vzhledem k nedávno úspěšně složené maturitní zkoušce a nynější fůrou volného času, to vidím, že tomuto webu svítá na "lepší" časy ;)