Nová povídka - Deník + mnoho dalších změn - více po rozkliknutí na tuto novinku

06.12.2011 17:59

Tři měsíce od poslední zveřejněné povídky uběhly jako voda a nastává opět doba zimy, Vánočních svátků a stále se blížící maturity (ajajaj). A jelikož už bylo na čase, zveřejňuji dnes zbrusu novou a dá se řící i "čerstvou" povídku. Stal se jí Deník. Již název napovídá, o čem celý příběh bude, takže nebudu zbytečně spoilerovat a vrhnu se na změny, které jsem na tomto webu udělal.

1. Přidal jsem další úvodní texty (jako je ten na hlavní stránce a v Povídkách) do všech zbývajících rubrik, tedy: SNAPS, Fish Fillets II a Galerie.

2. Stránku Fish Fillets II jsem celou překopal - vymazal spoustu zbytečného textu, přidal popisky ke kampaním a změnil odkaz na jejich stahování.

3. Změnil jsem hlavní obrázek tohoto webu (ale mohli jste si všimnout, že už jej nějakou doubu pravidelně měním) - nyní jsem zvolil tento, protože se blíží zima a s ní sních, tak si myslím, že to s tím bude celkem ladit.

4. Promazal jsem stránku Spřátelené stránky o další zbytečný text.

A to by bylo pro dnešek všechno. Ještě chci oznámit, že do konce roku dojde na těchto stránkách ke zveřejnění další povídky a k dalším malým změnám, tak se sem potom přijďte ještě podívat. Zatím si užijte dnešní povídku a hlavně ji nezapomeňte ohodnotit, popřípadě napsat komentář.

Tonda