Po čtyřech měsících...

02.09.2013 17:49

Jsou to již čtyři měsíce od poslední aktualizace na tomto webu a téměř půl roku od zveřejnění mé povídky Dům na kopci.  A nyní konečně nastal čas napsat novinku vysvětlující to, proč se za tu dobu "nic" nedělo.

Důvodem byla práce na kampani do hry Might and Magic: Heroes VI, na které jsem v posledchních měsících dělal spolu s Nivenem (jeho stránky) a konečně mohu říct, že jsme ji úspěšně dokončili. Tímto bych chtěl taky Nivenovi poděkovat za skvělou spolupráci a nesmím také zapomenout na Antonyho, který všechny naše mapy testoval a měl takové množství trpělivosti, když se zjistilo, že je nelze dohrát, a tak musel mnohdy mapy znovu několik hodin opakovat. Vy si kampaň budete moci zahrát již brzy, ale nejdříve se k ní dostanete prostřednictvím nadcházejícho čísla časopisu SCORE, kde bude na DVD přiložena ;-) Více informací najdete v rubrice Might and Magic: Heroes VI a na Nivenových stránkách

Dále mě asi tak před měsícem chytla touha vytvořit svou vlastní deskovku na motivy počítačové hry The Void (která je naprosto parádní a pokud s ní níhodou skřížíte cesty, doporučuji alespoň vyzkoušet, nebudete litovat), která je už ve fázi testování (a že je toho co testovat) a mám v plánu ji pak na svých stránkách zveřejnit jako hru, kterou si za pomocí koupení několika věcí a vytisknutí potřebných karet budete moci vytvořit sami doma (kdo ví, ale jak to vůbec půjde :D). V budoucnu přihodím i nějaké obrázky, ale jelikož hra zatím nemá žádnou grafiku, tak by to bylo prozatím zbytečné.

No a nakonec se zaměřím na informace ohledně nové povídky. Jak správně tušíte, žádná zatím není, protože jsem byl dost vyčerpán prací na kampani, ale nyní se na ní mohu konečně vrhnout a poklud vás to potěší, přípravy na ní už proběhly a dokonce jsem již něco málo napsal (rozumějte první větu :D). Uvidím jak to půjde (snad rychle) a jako vždy, jsem zvědav, zdali se vám bude líbit.

Při té příležitosti bych mohl ještě vyhodnotit jistou anketu, která se objevila na Facebooku krátce po zveřejnění Domu na kopci . Zajímalo mě, kde nebo o čem bude má další povídka a já mohu s klidem oznámit, že je to opět v blázinci :D Ale tentokrát v jiném stylu než v mé staré povídce Anděl. Jak? To zjistíte, až si ji budete číst. Těm, kteří uhodli mohu sdělit jen TOTO.

Co říci nakonec? Snad jen: Povzbuzujte mě ve psaní, jinak se k tomu opět nedokopu (jako ostatně vždy, že :D) a napsání další povídky bude trvat věčnost... 

Tonda