Heroes VI - Přidán třetí průvodce pro práci s editorem + 2 nové povídky dostupné pro čtečky knih

17.04.2013 20:28

    Uběhl měsíc a je tu další aktualizace.

    Dnes jsem zveřejnil třetí a zároveň poslední příručku pro práci s editorem pro hru Might and Magic: Heroes VI a zároveň nahrál nové verze průvodců předešlých, ve kterých nastalo jen několik kosmetických změn. 

    Dále jsem opravil dvě své starší povídky, konkrětně Princeznu a Znamení, které by teď měly být už bezch chyb a ještě k tomu jsem přidal odkaz ke stažení těchto příběhů do čtečky knih ve formátu MOBI a EPUB. Naleznete je v levém sloupci u každé povídky.

    Poslední změnou, která ohledně tohoto webu nastala je ta, že jsem všechny soubory, které jste si mohly stáhnout z těchto stránek (povídky do čtečky, mapy do Heroes VI, příručky, místnosti do Fish Fillets II) přesunul na jiný server, takže budete přesměrováni na mou sdílené složky na Dropboxu, kde si je budete moci stáhnout. Je to jen taková praktická změna (pro mě), tak doufám, že s tím nebudou problémy.

    Na nové povídce jsem sice ještě nezačal pracovat a v brzké době asi ani nezačnu, protože nebudu mít moc času, ale v hlavě už mám pár nápadů, takže hned jak bude nálada a trochu volného času, tak se  na to vrhnu ;-)

    Do té doby se mějte hezky a nezapomeňte se sem tak za měsíc opět podívat.

    TondaFS